Sunday, September 04, 2011

Himpunan Kad Raya AidilFitri 2011 dari Teman2

Kad Raya dari Curlybabesatisfaction.blogspot.com yang baru siap lepas seminggu beraya..heheh..Printer ink tak cukup itu sebab kena postpone lepas raya baru siap..
Dibawah himpunan Kad Raya 2011, dari teman2 GMM yang sempat kita ambik dari dapur masing2 yang sudi kedapur kita ni..
Thank you dear all for the cards ..


Dari AlongRoz
Dari Cikgu Zanariah

Dari Kak Ummi Kuantan Pahang            
Dari Kak Ros
Dari Cheq Sue
Dari Mashitah
Dari Quinnie         
Dari Kak Wattie
 Dari Amie  
 Dari Kak Nuridah   
 Dari Cik Manggis
    Dari IzahDaut
Dari Juwita 
Dari Ady
Dari Noorsha


9 comments:

ilahjy said...

salam ayu
kak ilah nak pohon kemaafan jika dah pohon nak juga pohon lagi sekli jika ada sebarang kesilapan seusia kita berkenalan..jgn disimpan didlm hati..semoga persahabatan ini terus kekal abadi..aminnn

Patyskitchen - Exploring Global Flavor Around The World said...

Selamat Hari Raya Ayu, belum terlambat...tak apa kita ada raya lagikan. Selesa ni ramai yang raya 6 kan. Kak tak jadi ke Singapore tidak boleh la Raya dengan Ayu ya... MAAF ZAHIR BATIN

Shereen said...

Hi Ayu,
Hopefully I am not too late to wish you and family a Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir and Batin.Thank you so much for your generousity in sharing all the lovely recipes.May god bless you.

Juwita Jamaludin said...

selamat hari raya kak. ayu.. terima kasih sudi gantung kad raya tu... tentu meriah taya tahun ni ye kak

Wattie said...

Assalamualaikum Ayu,
Wahhhhh....meriahnya kad raya Ayu. Tkasih sudi gantung kad raya dari akak juga ya, nampak berseri2 rumah Ayu.... Tak sabar nak tengok gambar hari raya Ayu sekeluarga pula

Gee® said...

Selamat Hari Raya Ayu...

fuzidss said...

Salam Kak Ayu...Selamat Hari Raya dari kami di Shah Alam. moga syawal ini kita dapat meraikan kemenangan berpuasa di bulan ramadan. kami tengah melayari puasa di bulan syawal. InsyaAllah next week merasai raya sebenar

Unknown said...

Assalam Ayu...


Selamat Hari Raya Aidil Fitri maaf Zahir & Batin. kak Norli nk mangambil kesempatan yg ada memohon maaf kalau ada tersilap & tersalah kata dan minta d halalkan segala resepi2 yg pernah akak ambil & cuba ya. Terima Kasih x terhingga kerana cobaan resepi yg akak amik kt cini x pernah menghampakan akak.Moga Allah saja yg membalas budi Ayu sekeluarga.Amin..

Ayu said...

ilahjy - walkslm, kita juga ya kak, sama2 memohon kemaafan sekira ada terkecil hati dan kurang senang dengan kata2 kita bila tinggalkan comment tu ya..insyaallah berkekalan hendaknya persahabatan kita ni..

paty - selamat hari raya buat kak paty & family juga ya..kita sibuk ler kak ..kat sini cuti sekolah..so ramai juga yg datang rumah kita..then sibuk buat cookies & kek lagi sebab some ccookies & kek dah habis..Maaf zahir batin juga ya kak..

shereen - Hi shereen, thank you for the wishes..kalau dekat sudilah kerumah i..
selagi i can share..i will share what i have tried & have...may god bless you too dear

juwita - selamat hari raya buat ita & family juga ya..biasa2 lah ita sibuk aje sebab kat sini cuti sekolah..

wattie - walkslm, heheh..kad cari kat internet tu kak..kita tengah edit gambar2 semua kena take time..nak kena pilih..nanti kita masukkan ya..

gee -selamat hari raya gee..maaf zahir batin ya

fuzidss - walkslm, selamt hari raya buat fuzidss & family juga disana..Moga begitu lah juga diharapkan syawal kali ini lebih meriah & ceria ya..

noorzaleha - walkslm, sama2lah ya kak kita juga begitu..maaf zahir batin sekira ada terkasar bahasa dan silap bicara..memang kita dah halalkan segala perkongsian disini kak..shukur alhamdullilah gembira rasanya kalau recipe2 yang akak cuba kena dgn selera akak & family hanya itu aje yang diharapkan dari teman2 yang sudi mencuba recipe dari dapur kita ni..Amin yarabalalamin insyaallah kak moga2 doa akak tu terkabul buat kita & family ya..